16 Kasım 2016

ÜNLÜ YILDIZLARIN FAVORİ FONDÖTENLERİ

Kusursuz tenleriyle ünlü isimlerin, hangi fondöteni kullandığını mı merak ediyorsunuz? İş normal hayata geldiğinde uygulaması kolay (hatta çoğunlukla drugstore) ürünleri tercih eden ünlü isimler, fondöten seçimleriyle de makyaj çantamıza ilham verecek gibi görünüyor. Ancak çoğunluğun birleştiği bir ortak ürün var o da Giorgio Armani Beauty Luminous Silk Fondöten!

İşte ünlü yıldızların favori fondötenleri:





KIM KARDASHIAN WEST

Kim Kardashian, evde kendi uyguladığı makyajı hakkında: “Giorgio Armani Fluid Sheer ürünü, fondötenin altında hoş bir ışıltı yaratıyor. Ekstra parlaklığı seviyorum. Sonrasında,  Giorgio Armani Beauty Luminous Silk Foundation‘ı uyguluyorum. Her zaman fondöteni önce elimle uygularım. Aynı zamanda dudaklarıma ve boynuma da uygulayarak eşitlik sağlıyorum.”


GIGI HADID

Ünlü süpermodel ve Maybelline marka elçisi Gigi Hadid, markanın Fit Me! fondötenini çok sevdiğini söylüyor. “Bu gerçekten iyi bir ürün ve iki şekilde de seviyorum. Gündüz daha parlak olanını, gece ise fotoğraflarda iyi çıkmak için mat olanını kullanıyorum.”


LEA MICHELE

“Makyaj artistim Melanie Inglessis ve ben kırmızı halı için tonlarca farklı güzellik görünümü deniyoruz ama gündelik hayatta dışarı çıkacağım zaman sade görünmeyi seviyorum. EX1 Cosmetics Invisiwear Likit Fondöteni her zaman işimi görüyor.”


HAILEY BALDWIN

Parlak ve sağlıklı cildiyle ünlü Hailey Baldwin, Instagram takipçilerine makyaj çantası sırlarını açıklamaktan çekinmiyor. Gündelik hayatta L’Oréal Paris True Match Lumi Cushion Foundation kullanan ünlü model, Kore güzellik ürünleri tarzındaki bu ürünü uygulaması kolay olduğu için de tercih ediyor.


ELLIE GOULDING

Ellie Goulding, Sisley Paris’in Oil Free Foundation’ı ile Chanel’in Perfection Lumiére fondötenini karıştırarak uygulamayı seviyor. “İkisi de oldukça pahalı olabilir ancak sahneye çıkıyorum. Yüksek kalitede bir makyaja ihtiyacım var.” şeklinde de ekliyor.


RIHANNA

Rihanna sadece kıyafetleri değil cildiyle de övgü toplayan isimlerden. Ünlü şarkıcı, pek çok yıldız isim gibi Giorgio Armani’nin Luminous Silk Foundation ürününü kullanıyor.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...